logo

“The Snack Company” ekoloji cəhətdən təmiz fəaliyyət göstərmək, müstəsna məhsullar istehsal etməklə ailə dəyərlərinə önəm verən keyfiyyət və ləzzətin simvolu olmağa çalışır.

Dəyərlərimiz

Biz əldə etdiyimiz məhsullara görə məsuliyyət daşıyırıq

İstehlakçılarımızı və markalarımızı sevirik

Yeniliklərə inam və açıqlığa əsaslanan bir korporativ mədəniyyət qururuq. Biz vahid ideya və ortaq məqsədlərlə birləşən həmfikir insanların bir qrupda işləmək bacarığı sayəsində müvəffəqiyyətlər əldə edirik.

Hər gün böyüyürük

Daha yaxşı nəticələr əldə etmək və işimizin bütün sahələrində yeni texnologiyalar tətbiq etmək üçün daim yeni imkanlar axtarırıq. Biz peşəkarları salamlayır və bərabər böyüməyə çalışan yeni işçilərimizi öz sıralarımızda görməyə çox şadıq.

Biz əldə etdiyimiz məhsullara görə məsuliyyət daşıyır

və istənilən halda dayanaqlı fəaliyyət göstəririk. Bizim əsas dəsti-xəttimiz – dürüstlük, orijinallıq və şəffaflıqdır. Biz yalnız bir-birimizlə deyil, fermerlərimiz, tədarükçülərimiz, tərəfdaşlarımız, müştərilərimiz, ümumiyyətlə cəmiyyətimizin digər üzvləri ilə də real əlaqələr qururuq.

ÜMUMİ

Qəbələdə yerləşən müəssisəmiz ölkənin ən təmiz və müasir qəlyanaltı istehsal edən zavodlarından biridir.

Son bir neçə ildə “Chipsim” məhsullarına fərdi qaydada yanaşmaqla onlara yeni dadlar əlavə etdik, “İmpuls” və “Bağdan” kartof çipslərini kəşf etməklə portfelimizi genişləndirdik, pərəstişkarlarımızın sevə biləcəyi yeni kateqoriyalar yaratdıq. Çox ləzətli dadla yanaşı, misilsiz kulinariya keyfiyyətinə malik, yeni, yerli kartof fri markasını da istehsal etdik.

Bu gün ilk addımlarımıza nəzər saldıqda, çips və kartof fri qəlyanaltını həyatının bir hissəsinə çevirən bütün sevənlərimizə ürəkdən minnətdarıq.

“The Snack Company”də həmişə işinə məsuliyyətlə yanaşan insanlar çalışıblar. Əvvəlcə mətbəximizə və daha sonra evinizə daxil olmuş məhsullar hər bir işçimizin ona ayırdığı vaxt, diqqət və qayğısının nəticəsidir. Müştərilərimizi dəstəkləmək və istehlakçılarımızı sevindirmək üçün əla məhsullar və böyük markalar yaratdığımıza inanırıq. Biz yalnız onu istəyirik: “The Snack Company” şirkətinin adı buraxdığımız təbii və möhtəşəm məhsullarımızın qarantı olsun.

zavod

QİDA TƏHLÜKƏSİZLİYİ SİYASƏTİMİZ

  • The Snack Company MMC-nin KARTOF EMALI SAHƏSİ olaraq siyasətimiz yüksək keyfiyyətli kartof çipsləri və kartof fri istehsalını həyata keçirərək,bütün təbəqədən olan istehlakçılar üçün faydalı olacaq məhsullar təqdim etməklə davamlı olaraq müştəri məmnuniyyətini əldə etməkdir.
  • Beynəlxalq standartları tətbiq edən, yeniliyə açıq, davamlı inkişaf edən və böyüyən bir müəssisə kimi ölkə iqtisadiyyatının yüksəldilməsində yaxından iştirak etmək.
  • Müvafiq qanunverici, normativ və məcburi tələblərə tam əməl etmək.
  • İstehsal zamanı təmizlik, gigiyena qaydalarına riayət eləməklə tam təhlükəsiz məhsul istehsalına nail olmaq.
  • Kartof çipsləri və kartof fri istehsalı sahəsində maraqlı tərəflərin rəğbətini qazanmaqla liderliyimizin davamalılığını təmin etmək.
  • Qida təhlükəsizliyi və keyfiyyəti idarəetmə sistemini davamlı yaxşılaşdıraraq aktuallığını qorumaq, məhsuldar və effektiv tətbiq olunmasını təmin etmək.
  • Daxili və xarici bazarda müştəri məmuniyyətini yüksəltmək, üçün müştərilərin istəklərinə və gözləntilərinə görə məhsul çeşidlərini davamlı olaraq artırılmasını və yenilənməsini təmin etmək.
  • Personalımızın peşəkarlığının artırılması məqsədilə davamlı olaraq təlimlərlərdə, sərgilərdə və seminarlarda iştirakını təmin etmək.
  • Qida təhlükəsizli idarəetmə sisteminin davamlı yaxşılaşdırılması üzrə təmin etmək.
  • Siyasətimizin müəəssisənin bütün səviyyələrində çatdırılmasını və başa düşülməsini təmin etmək.

QİDA TƏHLÜKƏSİZLİYİ MƏDƏNİYYƏTİ TƏLİMATI

The Snack Company  MMC – də Personalın QTİS mədəniyyətində iştirakı üçün aşağıdakı vasitələrdən istifadə olunur :

  1. Personal qiymətləndirmə :
  • ” Şikayət və Təklif  ” qutuları ilı fikirlərini bildirə bilərlər .
  • Rəhbərliklə qabaqcadan razılaşdırmaqla görüş .
  1. Personal məlumatlandırma :
  • Müştəri şikayətləri
  • Müştəri məmnuniyyəti
  • Daxili auditin nəticələri
  • Uyğun olmayan məhsul
  1. Dəyərləndirmə :
  • Sorğular
  • Müşahidələr
  • Toplantılar
  • ” Şikayət və Təklif  ” qutuları təhlili